Hvis din kommune er tilmeldt synkronisering med STS Organisation

 

Hvis din kommune er tilmeldt Synkronisering med Støttesystemet Organisation, vil du kunne se og redigere alle organisatoriske enheder (teams og afdelinger) som er synkroniseret med STS Organisation. Når der foretages natlig synkronisering af organisatoriske enheder, foretages der et opslag på de brugere der har været logget ind i DUBU mindst én gang og tilføjes de organisatoriske enheder som den pågældende bruger er medlem af.

Din kommune skal oprettet nye teams og afdelinger i STS Organisation. Det vil ikke være muligt at oprette organisatoriske enheder i DUBU. Du kan læse om redigering af organisatoriske enheder i afsnittet Rediger organisatoriske enheder.

Du vil kunne se og redigere de brugere som er synkroniseret med STS Organisation. Synkronisering af brugere med STS Organisation sker første gang en bruger logger ind i DUBU og derefter ved natlig synkronisering. Din kommune skal oprette nye brugere i STS Organisation og brugerne skal have tildelt en jobfunktionsrolle i STS Adgangsstyring der giver adgang til DUBU. Denne opgave varetages af kommunens STS projektleder. Det vil ikke være muligt at oprette nye brugere i DUBU. Du kan læse om redigering af brugere i afsnittet Rediger/inaktiver en bruger.