Revisionsloggens indhold

Revisionsloggen er designet til at registrere ændringer i systemet, og handlinger på sager og sagers indhold. Når revisionsloggen bruges til at gennemgå specifikke handlinger på en sag, vil det være en fordel med en grundlæggende forståelse for DUBUs opbygning og hvordan der logges i revisionsloggen, for at forstå og tolke på loggens indhold.

I dette afsnit vil vi gennemgå eksempler på udtræk fra revisionsloggen, som vil hjælpe dig med at forstå de tekniske oplysninger, der fremgår af loggen og gøre informationerne brugbare i dit arbejde. Al data der fremgår i revisionsloggen, er udfyldt af systemet og det er ikke muligt at ændre eller redigere i data, der er registreret og fremgår i revisionsloggen.

 

Når du åbner revisionsloggen, kan du ser du en række kolonner, med informationer om handlinger, der er foretaget af brugere fra din kommune fx tidspunkt for handlingen, hvilken Sag og CPR-nummer handlingen vedrører og hvilken Bruger der har udført handlingen. De resterende kolonner forklares særskilt nedenfor: