Hvis du vurderer, at en fejlrapport er en fejl, som skal indrapporteres til Netcompany, skal du markere fejlrapporten og klikke på Opret supportsag.
I supportsagen kan du udfylde flere detaljer, som kan hjælpe Netcompany med at fejlsøge. Giv supportsagen en sigende titel, der gør det nemt for andre kommuner at se, hvad supportsagen omhandler. Du må også gerne uddybe den beskrivelse, som brugeren har lavet, så det bliver helt tydeligt for Netcompany, hvad problemet/fejlen er. Det kan være en god ide, hvis du skriver ID for hvilken sag/aktivitet/dokument/ydelse supportsagen omhandler.
Inden du opretter en supportsag på baggrund af en fejl i DUBU, bør du undersøge, om der allerede er en anden kommune, som har indberettet fejlen. Dette kan du undersøge ved at gå til oversigten ’Igangværende supportsager i andre kommuner, herunder kendte fejl’, som er under fanen supportsager.
Bemærk, hvis den fejlrapport, du er ved at indsende, har et skærmbillede, overføres dette ikke automatisk, da det kan indeholde personfølsomme oplysninger. Du skal sikre, at eventuelle personfølsomme oplysninger er fjernet/overstreget i skærmbilledet og vedhæfte det i supportsagen.
Når Netcompany modtager supportsagen, vil du løbende bliver holdt orienteret omkring fremdrift i sagen. Der kan være behov for at få yderligere oplysninger fra dig for at kunne finde frem til fejlen eller løse problemet. Såfremt der er behov for flere oplysninger, vil du modtage besked via mail. Du kan også skrive opfølgende kommentarer til Netcompany på supportsagen.