Hvis din henvendelse drejer sig om manglende adgang til sager eller indhold, bør du først kontakte STS-projektlederen i din kommune. STS-projektlederen vil kunne hjælpe med at afdække om den manglende adgang skyldes jeres brugerrettigheder/rolle opsætning eller en systemfejl i DUBU.
Som superbruger i din kommune har du mulighed for at få support til DUBU af Netcompany, hvis der skulle opstå problemer, du ikke selv kan løse.
Det betyder, at Netcompany står til rådighed i DUBUs indbyggede supportværktøj, via e-mail og ved telefoniske henvendelser. Det indbyggede supportværktøj bør benyttes, da dette indsamler vigtige informationer omkring fejlen eller supportsagen, medmindre det det drejer sig om kritiske hastesager.
Netcompanys Service Desk kan kontaktes inden for åbningstiden på:
Tel. +45 3334 8931 (mandag-onsdag & fredag kl. 8 til 16 og torsdag kl. 8 til 18)
E-mail: Kombit.DUBU@netcompany.com (00.00-24.00)