Hvorfor ser jeg ikonet i stedet for persondata på listen.
Systemet indeholder en afgrænsning, hvor du som udgangspunkt
kun vil kunne se data, hvor du er tilknyttet som sagsbehandler eller sekundær
sagsbehandler. Fremsøges data som du ikke har adgang, vil du se ikonet i kolonner med
personhenførbare oplysninger.
Der kan fortsat søges og filtreres på personfølsomme data. Har du behov for adgang til en sag, kan denne fremsøges, hvorefter sagen kan tildeles dig selv, evt. som sekundær sagsbehandler.
Nogle sager vil du ikke kunne tilgå, da en superbruger eller leder har blokeret dig, fx ved inhabilitet.
Du kan opleve, at der er tildelt en advisering eller aktivitet til dig, som du ikke kan åbne, da sagsnavnet er maskeret. Dette kan ske, hvis du ikke er tilknyttet den pågældende sag og ikke har en rolle, der giver rettighed til at se adviseringer/aktiviteter på tværs af alle sager.
Hvis du har behov for at få adgang til fx Adviseringer, BFU’er, handleplaner eller andet maskeret data, der er tildelt dig, skal du ført fremsøge sagen og tildele dig selv som primær eller sekundær sagsbehandler. Dette kan fx gøres ved at oprette en Avanceret søgning, der fremsøger sager, der indeholder de oplysninger, du har behov for. Søgningen gemmes og benyttes på sagslisten, hvor du kan tildele dig selv.