Genåbningsanmodninger

Hvis du har udført en aktivitet ved en fejl, har du mulighed for at sende en genåbningsanmodning, for at få mulighed for at redigere i aktivitetens felter, eller vedhæfte fx mails og dokumenter på aktiviteten. Det vil typisk være en superbruger der kan godkende din genåbningsanmodning.

Du laver en genåbningsanmodning ved at markere de(n) ønskede aktivitet(er) i venstre side af aktivitetslisten og klikke på ikonet for genåbningsanmodning. Icon

Description automatically generated

Graphical user interface, application

Description automatically generated

 

Systemet åbner nu en boks, hvor du skal angive en begrundelse for, hvorfor aktiviteten skal genåbnes.

 

Graphical user interface, text, application

Description automatically generated

Når du har skrevet begrundelsen og klikket ”Opret”, sendes en genåbningsanmodning og en advisering til fx de superbrugere, der kan behandle genåbningsanmodninger. Du vil modtage en advisering, når anmodningen er behandlet, som beskrevet i afsnittet Adviseringer ved genåbningsanmodninger.