Gemte søgninger på oversigter

Indeværende afsnit handler om gemte søgninger på oversigter.

Du kan skifte mellem gemte søgninger på en række oversigter i systemet. Brugervejledningen vil tage udgangspunkt i oversigten ”Sager”, men vil også være gældende for de resterende oversigter.

 

For at skifte mellem de enkelte gemte søgninger, skal du klikke på pilen i rullemenuen ”Gemte søgninger”.

Hvordan du opretter en gemt søgning er forklaret i afsnittet: Oprettelse og redigering af gemte søgninger.

Du har mulighed for at vælge mellem søgninger på tre niveauer:

      Personlig

      Lokal

      Central

Dit valg af gemt søgning påvirker, hvilke resultater der bliver vist i listevisningen. F.eks. viser den gemte søgning ”Sager med frist” kun sager, som har frister tilknyttet.

Hvilke resultater du får i listevisningen, er også afhængig af hvilken afgrænsning du har valgt.

De tre niveauer af gemte søgninger afspejler, hvem der kan se og vælge de enkelte søgninger.

De søgninger der ligger under ”Personlig”, er søgninger, som du selv har oprettet, og som kun du kan se.

De søgninger der ligger under ”Lokale”, er lokalt oprettede søgninger i din kommune. Søgningerne er oprettet af en superbruger og kan kun ses af brugere i din kommune.

De søgninger der ligger under ”Centrale”, er oprettet centralt og kan ses på tværs af alle kommuner.

Du kan skifte mellem gemte søgninger på følgende oversigter:

      Sager

      Aktiviteter

      Adviseringer

      Personer

      Børnefaglige undersøgelser

      Børnehandicapudredninger

      Resultatdokumentation

      Indberetninger

      Handleplaner

      Dokumenter