Du kan skifte mellem afgrænsninger på en række oversigter i systemet. Brugervejledningen vil tage udgangspunkt i oversigten ”Sager”, men vil også være gældende for de resterende oversigter.
Som standard afgrænses oversigten ”Sager” til at vise ”Mine sager”. Du kan midlertidigt skifte afgrænsningen af sager der vises, ved at klikke på pilen, i rullemenuen ”Afgrænsning”.
Du har mulighed for at skifte afgrænsning mellem følgende niveauer:
• Mine sager
• Mine teams sager
• Mine afdelingers sager
• Alle sager
Hvordan du ændrer standardindstillingen på afgrænsning, kan du læse om i afsnittet: Standardindstillinger til listevisning.
Alt efter hvilken afgrænsning du vælger, vil du se forskellige resultater i listevisningen.
Afgrænsningen er bygget op, så uanset hvilken afgrænsning
du vælger på oversigten, må du gerne se at f.eks. sagen eksisterer, men i de
kolonner hvor der er personfølsomme oplysninger, som du ikke har rettigheder til
at se, vil du se ikonet .
Vælger du ”Mine sager”, kan du se de sager, hvor du er primær- eller sekundær sagsbehandler.
Vælger du ”Mine teams sager”, kan du se de sager, som er tildelt det eller de teams, du er tilknyttet.
Vælger du ”Mine afdelingers sager”, kan du se de sager, som er tildelt den eller de afdelinger, du er tilknyttet.
Vælger du ”Alle sager”, kan du se alle sager, der er i din kommune.
Du kan skifte afgrænsning på følgende oversigter:
• Sager
• Aktiviteter
• Adviseringer
• Børnefaglige undersøgelser
• Børnehandicapudredninger
• Resultatdokumentation
• Handleplaner
• Dokumenter